Avaya Telefon Santrali

Avaya Telefon Santrali gelişmiş data altyapılarıyla kurumunuzun tüm ses ve data operasyonunu tek bir üretici firma ile çözümlendirmenizi sağlar. Avaya IP Office Telefon Sistemi yüksek modüler dizaynı ile küçük ve orta ölçekli işletmelerin (merkez ofis, birden çok şubesi ve bayi ağına sahip, ev-ofis ve mobil çalışanları olan işletmeler) birçok ihtiyacına çözüm sağlar.

Avaya Telefon Santrali

Birçok ödülünde sahibi IP Office büyümekte olan şirketlerin komple telefon, mesajlaşma, bayi ağı (networking), konferans (sesli, WEB üzerinden konferans olanakları), müşteri yönetimi (CRM entegrasyonu) ve birleşik mesajlaşma (Unified Communication) ihtiyaçlarına komple bir çözümdür.

Avaya Communucation Manager;

Avaya Communucation Manager yazılımı, küçük yada büyük işletmeleriniz için güvenebilirsiniz. Ölçekleyebileceğiniz ve maliyet etkin çözümler sunar.

Ses ve veri ağlarınızı IP telefonlarla birleştirerek yönetim ve iletişim maliyetlerini düşürmektedir. Ayrıca müşterilerinizle iletişimi en verimli şekilde gerçekleştirebilmeniz için gelecek teknolojilerini bugünden hizmetinize sunmaktadır.

Avaya Integral Enterprise I55;

Avaya Integral I55, 7×24 çalışma zamanı, yüksek performansına sahiptir. Özellikle ileri teknolojisi ile ölçeklenen ve maliyet etkin iletişim çözümleri sunmaktadır.

Avaya Telefon Santrali

Integral 55’e entegre edilmiş internet üzerinden ses aktarma (VoIP) özellikleri vardır. Bundan dolayı işletmeniz bünyesinde bulunan IT altyapısına entegre edilerek verimli, güvenilir , maliyet etkin iletişim imkanları sunmaktadır.

Integral 55, Avaya’nın dünya çapındaki zengin bilgi birikimi ve etik destek ağı mevcuttur. Dünyanın neresine olursanız olun, onlarca kişilik ofislerinizden onbinlerce kişilik şirket merkezlerinize kadar tüm iletişim ihtiyaçlarınız için çözüm sunar.

Avaya IP Office 500 Telefon Santrali

Avaya IP OFFICE 500 Automated Attendant-Arayan kişileri karşılar. Ayrıca kayıtlı mesajlar hakkında bilgi verir ve onları uygun dahili numaraya yönlendirir. IP Office robot operatör çözümleri, çağrıları değişik zamanlarda değişik yollarla kabul edecek şekilde uyarlanabilirsiniz.

Voicemail-Çalışanlar, müşteriler ve işbirlikçiler her zaman ve her yerden mesaj alır ve yollayabilirler. Mesela, çalışanlar ve yöneticiler bir ya da daha fazla mailboxa mesaj atar ve yönlendirip; isme ya da dahili numaraya göre mesajları adresler veya dahili klasörü kullanabilirler. Mesajlaşma sistemi, sizi otomatik olarak bulacak ve yeni mesajınız olduğunu haber verecek şekilde ayarlanabilirler.

Avaya’da Unified Messaging-Voicemail ve e-mailinize tek bir mailboxtan ulaşarak tüm mesajlarınızı aynı anda görebilirsiniz. Telefonu kullanmadan PC üzerinden voicemailinizi e-mailinize ataçlanan dosya olarak alabilirsiniz. E-mailleriniz gibi voicemaillerinizi de kaydedip yönlendirebilirsiniz. Ve e-maillerinizi telefondan sesli olarak dinleyebilirsiniz. Avaya,Networked Messaging-Birden fazla IP Office sistemini biribirine bağlar ve tek merkez lokasyondan tüm mesajlaşma ağını kontrol edebilirsiniz. Ağa bağlı ofisler otomatik güncelleme için klasörleri de senkronize edebilirler.

Avaya Telefon Santrali

Automated Attendant-Arayan kişileri karşılayarak kayıtlı mesajlar hakkında bilgi verir ve onları uygun dahili numaraya yönlendirir. IP Office robot operatör çözümleri, çağrıları değişik zamanlarda değişik yollarla kabul edecek şekilde uyarlanabilirler.

Voicemail-Çalışanlar, müşteriler ve işbirlikçiler her zaman ve her yerden mesaj alır ve yollayabilirler. Mesela, çalışanlar ve yöneticiler bir ya da daha fazla mailboxa mesaj atar ve yönlendirebilirler. İsme ya da dahili numaraya göre mesajları adresler veya dahili klasörü kullanabilirler.

Ücretsiz Keşif Formu

 

Call Now Button