Çözümler Çağrı Merkezi Çözümleri

Çağrı Merkezi Çözümleri

Çağrı Merkezleri, firmaların ya da kurumların diyalog halinde oldukları kişiler ya da diğer firma ve kurumlar ile olan iletişimlerini yürütmelerini sağlayan merkezlerdir. Günümüzde çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren firma ya da kurumların müşterileri için bilgilendirme, rezervasyon, satış, yardım ve destek gibi hizmetlerde müşteri ilişkilerinde kullandıkları yapılardır.

Çağrı Merkezi Çözümlerinizde Prowell İletişim ve Güvenlik Teknolojileri olarak gerek cihaz, gerekse çağrı merkezi yazılımı ve kurulum hizmetleri vererek sizlere en mükemmel çözümleri tek bir elden sunmaktayız...

 

call-center-cozumleri.png(141 KB)Çağrı Merkezlerinin Yararları 

Çağrı merkezleri müşterilerinizin aldığı hizmet karşısında size olan bağlılıkları artacaktır.

 Müşteri memnuniyetini arttırır.

 Telefonda satış pazarlama hattıyla ürünlerinizi daha çok kişiye tanıtabilir, Daha fazla kişiye ulaşarak pazarınızı genişletebilirsiniz.

 Asıl faaliyet alanınıza daha fazla vakit ayırmanıza olanak tanır.

 Şirketin prestijini arttırarak markalaşma konusunda önemli katkı sağlar.

Teknik destek hattı ile basit sorunları hem daha hızlı çözebilir, teknik ekip göndererek yapılacak masraflardan tasarruf etmiş olursunuz.

 Pazarlama ve satış stratejilerinizi müşteri odaklı yapmanıza olanak tanır.

Rekabet etme gücünüzü arttırır.

 Müşterilerinize 7/24 hizmet verebilmenizi sağlar.

 

Çağrı Merkezi Genel Çalışma Şekli 

Robot operatör gelen çağrıyı cevaplandırarak ulaşmak istediği hizmet servisi hakkında bilgilendirerek müşteriyi doğru müşteri temsilcisine yönlendirir. O an için bütün müşteri temsilcilerinin hatları meşgul ise müşteriyi beklemesi için bilgilendirir ve müşteriyi sırada bekleyen başka müşteriler varsa müşteriyi sıraya koyarak sıra ile boşalan müşteri temsilcisine aktarır. Gelen çağrıları kayıt ederek detaylı raporlama sunar. Çağrı Merkezleri yoğun şekilde telefon çağrıları üzerinden işlem gerçekleştirmekle beraber e-posta, faks, SMS, çevrimiçi sohbet olarak adlandırılan web-chat uygulamaları gibi farklı iletişim kanallarını da yönetmektedir. Bu yapılanma gereği Çağrı Merkezleri sadece Call Center olarak değil, aynı zamanda Contact Center, Customer Contact Center, Customer Interaction Center gibi farklı isimlerle de ifade edilemektedir.

 

Gelen Çağrı Yönetimi cagri-merkezi-sistemi.jpg(66 KB)

Her çağrı önemlidir ama bazıları biraz daha acildir! CLID özelliği sayesinde gelen çağrılara öncelik verebilirsiniz. Gelen aramalarda öncelik verilmediği taktirde “ilk giren ilk çıkar” olarak kuyruğa sokarak gelen çağrıları boşta olan müşteri temsilcilerine yönlendirir. Ancak gelen bir aramanın önceliği diğerlerinden daha yüksek ise önceliği yüksek olan aramayı sıranın aynı öncelikli kişilerin sonuna yerleştirir eğer kendinden öncelikli yada aynı önceliğe sahip çağrı bulunmuyorsa sırada en önde kuyruğa girer.

 

Sistemin Bazı Özellikleri 

Müşteri numaralarını (CLID) tanımlayarak VIP müşteri çağrılarına öncelik tanıma

Sıra yönetimi, öncelikler oluşturma ve kuralların değiştirilmesi herhangi bir kısmını kapsayacak zamanlı gözden geçirme özelliği

Ertelenen çağrılara geri dönme

Açılan ekranlar – bir çağrı sisteme düştüğünde otomatik olarak müşterinin CRM sayfası açılır.

Ülke içi ve uluslar arası çağrılar için otomatik arama özelliği

Çoklu dil desteği